Brall
Brall byl jedním ze 16 Hunterů dostupných v otevřené betě SUPERVIVE dne 20. listopadu 2024. Je popisován jako „Fearless Aerial Swordsman“ a v Sky Realms zastává roli Fighter.
Blazing Spirit
PassiveUdělujte poškození, abyste získali Posílení. Během Posílení získáte +15 % bonusového poškození, +12 % zrychlení úskoku a +20 % zrychlení schopností.
Omráčení nepřátelského lovce nebo zabití poskoka vás vyléčí o 20 % maximálního zdraví nepřítele.
Můžete šplhat na dvojité vyvýšené zdi pomocí skoku. Musíte stát čelem ke zdi, abyste na ni mohli vyšplhat.
Brall obnoví 250 zdraví při omráčení nepřítele.
Caldera, Molten Greatsword
LMBRychlý úder (stisk) – Seknutí v kuželu před vámi, které způsobí 20 + (20 % základního poškození) poškození. Zásah střední hranou útoku způsobí 20 + (20 % základního poškození) bonusového poškození. Zásahy generují 5 many.
Charge Fireblast (držení) – Vypustí ohnivý projektil na dálku, který způsobí poškození. Obnovuje manu a rychle buduje Blazing Spirit (pasivní).
Adaptive Strike
RMBExecution Slam (stisk) – Způsobí 70 + (40,8 % základního poškození) poškození silným úderem, proti cílům pod 35 % zdraví způsobí 1,5× poškození. Omráčení nepřítele ve správném místě obnoví Volcanic Rebuke (R).
Fiery Lunge (držení) – Nabije výpad, který způsobí 45 + (26,4 % základního poškození) poškození. Spotřebuje dvojnásobek many, cooldown se zdvojnásobí, pokud není zasažen žádný cíl.
Obsidian Slam (ve vzduchu) – Úder dolů, který způsobí 52 + (25,6 % základního poškození) poškození a zpomalí nepřátele. Nepřátelé ve středním kruhu utrpí o 50 % více poškození a jsou omráčeni a sraženi.
Scorching Spin (během Feysteel Chain Pull) – Točivý útok, který způsobí 54 + (31,2 % základního poškození) poškození a aplikuje anti-heal na nepřátele v okruhu po dobu 5 s.
Všechny Adaptivní údery vracejí manu při zásahu.
Flame Step
ShiftÚtok při úskoku ve směru, kam se díváte, který způsobí 18 + (20,3 % základního poškození) poškození.
Nepřátelé zasažení na samém okraji útoku utrpí 36 + (40,5 % základního poškození) poškození.
Má 2 nabití. Vrací cenu many při zásahu.
Tato schopnost obnoví pouze 1 nabití při omráčení nepřítele.
Feysteel Chain
QHodí řetěz Feysteel, který se přichytí k nepřátelům nebo zdem. Přichycení k nepříteli způsobí 12 + (12 % základního poškození) poškození a aplikuje anti-heal.
Opětovným použitím se přitáhnete k cíli.
Efekt trvá 5 s.
Volcanic Rebuke
RStaneš se nezranitelný na 0,65 s, poté provedeš protiúder, který způsobí 130 + (75 % základního poškození) poškození.
Vyléčí tě o 60 % uděleného poškození.
Omráčení nepřítele ho okamžitě pošle do Deathboxu a obnoví dobu obnovení schopnosti Volcanic Rebuke.