Eva

Eva

Protector

Eva byla čtvrtým Hunterem přidaným mimo původních 16 hunterů z Open Bety a zároveň prvním hunterem vydaným během Season Zero: Arc 2 dne 2. dubna 2025. Popsaná jako "Devilish Healer" zastává roli Protectora v Breach.

Aktualizováno: 12.08.2025
Kiss of Death

Kiss of Death

Passive

Popravením nebo stáním na nepřátelských wispách se Heals za 37.5 Health za sekundu a vrací se 4 sekundy z dob nabytí tvých schopností za sekundu.

Corrupted Tether

Corrupted Tether

LMB

Podrž pro spojení paprsku, jehož efekt se mění podle toho, co zasáhne.

Enemy Tether: Způsobuj 18 + (4.2 % základního poškození) každých 0.25 s. Poškození se během X sekund zvýší až o 183.3 %. Dokud je tether připojen, vrací 10 Many za zásah.

Ally Tether: Heal spojence za 16 + (6 %) Health každých 0.25 s. Léčení se během 2 s zvýší až o 100 %. Stojí 5 Many za každých 0.25 s při léčení spojenců.

Orb Tether: Heal tvou orbu. Velikost orby roste s jejím zdravím.

Během léčení své orby můžeš tažením přesouvat Orb of Argos (RMB).

Orbs of Argos

Orbs of Argos

RMB
💧 40 ⏱️ 12s

Vypusť Abyssal orbu, která Heals spojence za 120 + (30 %) za sekundu a poškozuje nepřátele za 140 + (68 % základního poškození) za sekundu.

Oblast účinku orby roste podle jejího zdraví.
Orby ztrácejí zdraví při léčení spojenců a získávají zdraví při poškozování nepřátel. Orbu lze léčit skrze Corrupted Tether (LMB).

Stání v tvé orbě ti uděluje +15 % Movement Speed.

II -2s doba nabytí III +1 nabití IV +25 % plocha orby
Sashay

Sashay

Shift
💧 20 ⏱️ 8s

Staň se Incorporeal na 0.1 s a získej +80 Movement Speed, který se snižuje během 2 s.

II -1.5s doba nabytí III -1s doba nabytí IV Zvýšená vzdálenost a trvání dashu
Beckon

Beckon

Q
💧 30 ⏱️ 20s

Vystřel éterické ruce, které přitáhnou nepřátele k tobě.

Aplikuje Anti-Heal na přitažené nepřátele na 4 s.

II -5s doba nabytí III -5s doba nabytí IV Plně vyléčí orby při kontaktu
Sinner's Embrace

Sinner's Embrace

R
💧 25 ⏱️ 60s

Hoď démonický pilíř, který sváže všechny nepřátele v oblasti na 4.5 s.

Nepřátelé v oblasti pilíře musí zůstat v zóně, nebo pilíř zničit. Pilíř získává 600 Health za každého přivázaného nepřítele.

Pokud nepřítel opustí oblast, pouto se přeruší, je Stunned na 1.8 s a utrpí 100 + (50 % základního poškození).

II -20s doba nabytí III +50 % poškození
Brzy: Mastery.
Brzy: Skiny.
🔧