Ghost

Ghost

Fighter

Ghost byl jedním ze šestnácti Hunterů dostupných v Open Betě SUPERVIVE dne 20. listopadu 2024. Je označován jako „Run & Gun Battlemage“ a v prostředí Sky Realms zastává roli Fighter.

Aktualizováno: 12.08.2025
Combat Rush

Combat Rush

Passive

Získáš kumulativně 6 % omnivamp na 3,5 s po zásahu schopností, která není LMB.

Ghost obnoví 500 zdraví při omráčení nepřítele.

MK7 Glyph Rifle

MK7 Glyph Rifle

LMB

Držením vystřelí zásobník se 30 náboji. Způsobí 37 + (11 % základního poškození). Toto poškození se snižuje po prvních 10 ranách na 50 % pro zbývajících 20 ran v zásobníku.

Pokud je cíl Dazed od Spike Grenade (RMB), utrpí 11,9 + (11,9 % základního poškození) bonusového poškození.

Spike Grenade

Spike Grenade

RMB
💧 15 ⏱️ 9s

Hodí lepivý granát, který po krátkém zpoždění exploduje a způsobí 86 + (54 % základního poškození). Zasažení nepřátelé jsou Dazed na 1,2 s.

Když se Spike Grenade přichytí k terénu, exploduje v kuželu, odhodí nepřátele a aplikuje Dazed na 2 s. Nepřátelé odražení do terénu jsou omráčeni.

Odpálení nepřítele od stěny sníží cooldown Spike Grenade o 40 %.

II −1,5 s doba obnovení III −1,5 s doba obnovení IV Cooldown se resetuje při omráčení
Combat Slide

Combat Slide

Shift
💧 18 ⏱️ 11,5s

PRESS pro bojový skluz vpřed. HOLD pro prodloužení skluzu.

Při použití na zemi a předčasném uvolnění se zkrátí doba obnovení.

Omráčení resetuje cooldown Combat Slide (L SHIFT).

Minimální doba obnovení je 3,5 s.

II −1,5 s doba obnovení III −1,5 s doba obnovení IV Přidává bonus k rychlosti pohybu na konci úskoku
Arcane Railgun

Arcane Railgun

Q
💧 40 ⏱️ 12s

Nabíjí se 0,8 s, poté vystřelí paprsek, který způsobí 115 + (61 % základního poškození). Zásah nepřátelského Huntera paprskem sníží cooldown o 30 %.

Dazed cíle utrpí o 20 % více poškození.

Projede většinou terénu a objektů.

II +20 % poškození III +20 % poškození IV −30 % doba obnovení za zasažený cíl
Summon Napalm

Summon Napalm

Passive
💧 40 ⏱️ 55s

Vyvolá arkanový napalm na cílové místo. Způsobí 83 + (104 % základního poškození), zvýšené o 50 % ve středu oblasti.

Zanechá ohnivou zónu na 3 s, která každou sekundu způsobí 42 + (23 % základního poškození) a zpomalí nepřátele.

II +20 % poškození, −5 s doba obnovení III +20 % poškození, −5 s doba obnovení
Brzy: Mastery.
Brzy: Skiny.
🔧