Myth
Myth byla jednou ze 16 Hunterů dostupných v Open Betě SUPERVIVE dne 20. listopadu 2024. Popsána jako „Ethereal Hard-to-hit Archer“, zastává roli Fighter ve Sky Realms.
Spectral Hunter
PassiveVidíš zraněné hunter y skrze mlhu války.
Můžeš šplhat na dvojitou výšku vyvýšených zdí skokem. Musíš stát čelem ke zdi, aby bylo možné na ni vylézt.
Myth si při sražení nepřítele obnoví 500 Health.
Greenwood Bow
LMBPodrž pro natažení luku po dobu 1.1 sekundy, čímž zvýšíš poškození, rychlost a vzdálenost střely.
Síla střelby se zvyšuje ve 2 fázích.
GREEN STAGE Natažení po dobu 0.5 sekundy, způsobí 40 + (25 % základního poškození) až 108 + (78.5 % základního poškození) v závislosti na době natažení.
Udělí 10 + (7 % základního poškození) bonusového poškození při výstřelu v perfektním okamžiku.
BLUE STAGE Pokračuj v natahování šípu až po dobu 0.6 sekundy, způsobí až 198 + (100 % základního poškození). Udělí poškození typu Destruction při výstřelu v perfektním okamžiku.
Výstřel v perfektním okamžiku v kterékoliv fázi snižuje zpomalení sebe sama způsobené natažením.
Heartpiercer
RMBPodrž pro nabití šípu.
Uvolni pro vystřelení šípu, který probodne nepřátele a Knocking je odhodí zpět.
Pokud jsou nepřátelé odhozeni do terénu, jsou Stunned na 1.2 s.
Výstřely způsobí, že nepřátelé utrpí zvýšené poškození při nárazu do zdi, až 104.2 + (49 % základního poškození).
Lze použít na nepřátelské Wispy.
Nabitý šíp způsobuje větší poškození a odhazuje nepřátele dál. Maximální poškození a odhoz po 1 sekundě nabíjení.
Phase Walk
ShiftRychlý úhybný kotoul pro vstup do Phase Walk na 2.8 s.
Phase Walk ti umožňuje procházet zdmi a objekty. Není možné vstoupit do terénu nebo vaultů. Utržení poškození ukončí Phase Walk. Vstup do zdi nebo objektu zanechá po sobě orb fáze. Nepřátelé nebo spojenci, kteří se orb fáze dotknou, také získají Phase Walk.
Pokud Phase Walk skončí uvnitř zdi, ztratíš 30 many navíc a teleportuješ se na místo vstupu.
Obě nabití Phase Walk se obnoví po 11 s, ale cooldown se resetuje při použití nabití.
Tato schopnost po sražení nepřítele obnoví pouze 1 nabití.
Rain of Arrows
QVystřel v kuželu, který vytvoří stěnu deště šípů na 4.5 sekundy. Stěna způsobuje 32 + (20 % základního poškození) za sekundu, Slows a aplikuje Anti-Heal.
Odhod nepřátel v plamenech aplikuje Cremation.
Ovlivňuje wispy, které jím projdou.
Virideth's Fury
RStiskni pro posílení dalších 3 výstřelů Greenwood Bow (LMB) pomocí Virideth's Fury.
Šípy ovlivněné Virideth's Fury nemusí být nabíjeny, mají zvýšený dosah, odhazují nepřátele, prorážejí zničitelné objekty a nepřátele a způsobují 198.4 + (91 % základního poškození) Explosive poškození.
Poslední výstřel způsobí 280 + (105 % základního poškození).
Tento efekt trvá 6 s.