Saros
Saros byl třetím Hunterem přidaným mimo původní 16 Hunterů z Open Bety, vydaným během Season Zero dne 5. března 2025. Popsán jako „Elite Solar Soldier“, zastává roli Fighter v Breach.
Ionized
PassiveSaros se stává Ionized odpálením Nova Orb (Q) na cíle nebo vstupem do své Eclipse Portal (R). Během Ionized získávají Sunspear’s Rifle (LMB) a Charge Sunfire (RMB) zvýšenou rychlost střelby, zatímco Saros získává 60 Movement Speed a 5 regenerace many.
Sunspear's Rifle
LMBSaros vystřelí střelu Sunfire, která způsobí 70 + (45 % základního poškození) a při zásahu obnoví 30 many.
Podrž Charge Sunfire (RMB) pro vystřelení silnější střely za cenu 100 many. Zabít jednotku pomocí Sunspear’s Rifle (LMB) obnoví 100 many. Získává zvýšenou rychlost střelby během Ionized.
Charge Sunfire
RMBPodrž pro nabití svého Sunspearu, přiblíží pohled.
Stiskni Sunspear’s Rifle po úplném nabití pro vystřelení přebité střely, která způsobí 74 + (68 % základního poškození) a aplikuje Anti-Heal na 1 s. Získává zvýšenou rychlost střelby během Ionized.
Způsobuje o 33 % vyšší poškození cílům s 33 % nebo méně zdraví.
Dive Slash
ShiftSaros se vrhne směrem k cíli, způsobí 12.5 + (12.5 % základního poškození) zasaženým cílům a tlačí je spolu se sebou vpřed.
Slash Opětovným sesláním máchne Saros svým Sunspearem před sebe, knocking back zasažené cíle a způsobí 60 + (30 % základního poškození). Při zasažení platného cíle získá Saros krátce možnost znovu seslat Dive Slash (L SHIFT).
Lze použít k odražení / kopnutí Nova Orb (Q). Zasažení cíle do zdi způsobí dvojnásobné poškození a krátce jej Stuns.
Nova Orb
QSaros hodí Sunfire orbu, která se během letu zvětšuje. Orba opakovaně způsobuje 7.7 + (5.8 % základního poškození) a zpomaluje nepřátele, kteří se jí dotýkají.
Nova Orb (Q) lze sestřelit pro její odpálení, čímž způsobí 76.8 + (58 % základního poškození) a sníží brnění nepřátel v AoE. Zasažení cíle touto schopností spouští Ionized (Passive), což Sarose ionizuje na krátkou dobu.
Eclipse Portal
RVystřel projektil, který po zásahu zdi vytvoří portál na druhou stranu této zdi, kterým mohou všechny jednotky volně procházet a střílet.
Vstup do portálu aktivuje Ionized (Passive) a krátce Sarose Ionizing.
Pokud by byl portál vytvořen blízko jiného portálu, doba trvání stávajícího portálu se místo toho obnoví a prodlouží.