Zeph

Zeph

Protector

Zeph byl jedním ze 16 Hunterů dostupných v Open Betě SUPERVIVE dne 20. listopadu 2024. Popsán jako „Healing Movement Mage“, zastává roli Protector ve Sky Realms.

Aktualizováno: 12.08.2025
Gale Force

Gale Force

Passive

Windslinger (LMB) aplikuje a obnovuje Gale Force, což zesiluje další zásahy Windslinger (LMB) a může být odpálen jinými poškozujícími schopnostmi.

Zasažení cíle ovlivněného Gale Force pomocí Second Wind (R) způsobí dvojnásobné poškození a obnoví značku.

Zasažení cíle ovlivněného Gale Force pomocí Windslinger (LMB) zkrátí dobu trvání Mending Breeze (RMB) o 1 s. Odpálení Gale Force obnoví jedno nabití Mending Breeze (RMB).

Zeph si při sražení nepřítele obnoví 500 Health.

Windslinger

Windslinger

LMB
⏱️ 0,6s

PRESS pro vystřelení poryvu větru, který způsobí 72 + (36 % základního poškození).

HOLD do záblesku pro rychlejší, větší poryv, který způsobí 84 + (60.5 % základního poškození), letí dál a prochází skrz nepřátele.

Držení příliš dlouho snižuje poškození.

Aplikuje Gale Force (Passive) a při zásahu vrací 10 Many.

Při použití ve vzduchu odhodí Zepha dozadu.

Mending Breeze

Mending Breeze

RMB
💧 25 ⏱️ 1,5s

Vypusť Mending Breeze na cílového spojence, Healing spojence, kterými projde, za 96 + (48 % základního poškození).

Lze použít na sebe, s účinností 75 %.

Má vícenásobná nabití, zvyšující se s úrovní schopnosti.

II +30 % léčení III +1 nabití IV Léčení uděluje postupně mizící rychlostní bonus
Cyclone Dash

Cyclone Dash

Shift
💧 20 ⏱️ 11s

PRESS pro provedení krátkého úskoku.
HOLD pro vyvolání Cyclone. RELEASE pro dlouhý úskok vpřed, při kterém s sebou vezmeš spojence a poskytneš jim krátký efekt klouzání.

Částečné obnovení doby nabití při krátkém stisknutí.

Funguje na spojenecké Wispy.

II -1.5s doba nabití III -1.5s doba nabití IV Vytvoří dočasné větrné kruhy, pokud je sesláno nad propastí
Vortex Charm

Vortex Charm

Q
💧 30 ⏱️ 12s

Hoď kouzlo na cílové místo. Po krátkém zpoždění exploduje a způsobí 96 + (38 % základního poškození), Pulls nepřátele směrem do středu, Grounding a Slowing je.

Pokud se Pulled nepřátelé srazí, utrpí 48 + (19 % základního poškození) a jsou Stunned.

II +25 % poškození III +25 % poškození IV -3s doba nabití, +0.3s omráčení
Second Wind

Second Wind

R
💧 60 ⏱️ 50s

Vystřel velký, rychlý a široký výbuch větru. Spojenci, kterými projde, jsou Healed, a nepřátelé utrpí 96 + (38 % základního poškození) a jsou Knocked Back.

Aplikuje Restoration spojeneckým Wispům, což je pasivně Resurrects, dokud je nepřítel nezašlápne.

Prochází skrz terén.

II +25 % poškození a léčení, -5s doba nabití III +25 % poškození a léčení, -5s doba nabití
Brzy: Mastery.
Brzy: Skiny.
🔧