8/13 Dev Blog – Duplicate Protection, změny Dunkingu a náhled do balancu

8/13 Dev Blog – Duplicate Protection, změny Dunkingu a náhled do balancu

Po několika týdnech od ostrého spuštění a sérii hotfixů přinášíme další dev blog. Tentokrát se zaměříme na úpravy v Armory, přepracování mechaniky dunkingu a přidáváme i první ochutnávku nadcházejících změn v balancu Hunterů.

Armory: Duplicate Protection

Jedna z nejčastějších připomínek hráčů, kteří mají už větší část kolekce, byla frustrace z toho, když kapsle odmění duplicitním předmětem u už vymaxovaného (3-star) itemu. Tento problém řeší právě spuštěný hotfix:

8/13 Armory Hotfix

  • V běžných kapslích už nebudete dostávat položky, které máte na 3 hvězdičkách.

  • Ve Forge se denní a týdenní nabídky nebudou opakovat pro již 3-starované předměty.

Kromě toho všichni hráči, kteří se přihlásí ve verzi 1.02, dostanou do mailboxu Mid-Season Boost – balíček s itemy a Prismou jako poděkování veteránům a vstupní dárek nováčkům.

Dunking a změny pro 1.02

Dunking schopnosti patří k nejdiskutovanějším mechanikám vyšších úrovní hry. S příchodem abyss a heat systému u kluzáků byly ale vnímané jako příliš binární. Nově proto:

  • Úspěšný dunk bude působit silnější sílu směrem dolů a delší ogromený efekt, jehož délka se odvíjí od procent aktuálního zdraví cíle.

  • Zásah soupeře na plném zdraví ho sice shodí dolů, ale poskytne mu prostor znovu získat kontrolu.

  • Na polovině zdraví už bude dunk smrtelnější.

Cílem je, aby dunkeři museli soupeře nejdřív oslabit a teprve potom dorazit, zatímco oběti mají možnost včas ustoupit a vyléčit se.

Balance preview: nerfy, buffy a experimenty

Po předchozích buffech bot se tentokrát zaměřujeme na Huntery.

Shiv
Shiv je až příliš konzistentní v poškození bez nutnosti riskovat. Okamžitý hotfix proto snižuje její damage:

  • Malice (Passive): poškození -15 %

  • Arcslinger (LMB): poškození -15 %

Další úpravy přijdou ve verzi 1.02.

Wukong
Jeho RMB má příliš překvapivý dosah. V 1.02 se proto sníží jeho síla, ale schopnost zůstane klíčovým nástrojem jeho kitu.

Shrike
Výborná na dálku, ale efekt jejího „Marku“ není dost zřetelný pro nové hráče. Chystáme úpravy vizuálu i zvuku, aby okna její síly byla jasně čitelná. Možné budou i dílčí buffy, aby byla atraktivní i ve vyšších elích.

Eva
Po posledním patchi se stále hledá. Zkoušíme větší změny, které více využijí její orb mechaniky.

Saros
Úpravy kvality života: snazší vstup do portálů a rychlejší přepínání mezi charge a základním výstřelem.

Joule
Chceme zvýšit její spell uptime a zlepšit spolehlivost kombení s orbami, aby se její styl s resetovanými dashemi naplno projevil.


Tohle není kompletní seznam změn – další novinky a vyladění přijdou už v příštím patchi. A těšte se, protože příště představíme nového Huntera, který pro spoluhráče i soupeře připravuje pořádně silné lektvary!

👨‍💻 O autorovi

Veare
Administrátor
Hlavní správce webu SUPERVIVE.cz

📚 Poslední články autora

🔧