SUPERVIVE — Hotfix 30. července: více prismy, lepší loot z Vaultů a úpravy balancu

SUPERVIVE — Hotfix 30. července: více prismy, lepší loot z Vaultů a úpravy balancu

Rychlý hotfix z konce července navyšuje odměny z denních misí a zápasů, přidává ochranu proti „smůle“ při otvírání kapslí, přepracovává ceny ve Forge a přináší několik zásahů do balancu hrdinů i makro hry.

 

Více prismy pro všechny

Denní mise – odměna za každou denní misi stoupla ze 100 na 400 prismových gemů. Meta-mise za splnění všech denních stále dává kapsli.
Zápasové odměny – ztráta gemů při smrti snížena z 50 % na 33 %, PvP execute bonus zvýšen z 20 na 25, minimální zisk za kill z 8 na 15. Loot z minionů a bossů navýšen (např. Soul Boss 50 → 60, Final Boss 80 → 100).
Upravena multiplikace gemů podle umístění: nově 1.6 / 1.5 / 1.4 / 1.3 / 1.2 / 1.1 / 1… místo původních 1.75 / 1.6 / 1.45 / 1.3 / 1.15 / 1…

Loot z Vaultů

Vault nyní garantuje alespoň jeden kus vybavení (Grips nebo Relics). Šance na lepší raritu roste s postupem lobby — např. 20% na 2★+ v čerstvé lobby.

Ochrana proti smůle v kapslích

Nový systém „bad luck protection“ zaručí legendární Relic nebo Perk, pokud jste ho dlouho neotevřeli. Po získání se počítadlo resetuje.

Velké změny ve Forge

Ceny všech položek ve Forge sjednoceny na 1000 prismy bez ohledu na raritu (Legendary z 8000, Epic z 4000, Rare z 2500, Uncommon z 1500). Každý předmět lze koupit jen jednou za rotaci.
Denní sloty mohou rollnout všechny Rare a Epic relicy, počet týdenních slotů zvýšen z 3 na 4. Hráčům, kteří craftili před zlevněním, bude rozdíl vrácen do pošty.

Další úpravy odměn

Weekly Chest z Weekly Bounty obsahuje už jen Relics a Grips (výběrová truhla „select 1“ stále všechny typy).
Arena – nově odměňuje prismou (16 za výhru kola / 4 za prohru, 1,5× bonus při výhře zápasu, žádný drop při smrti).

Balanc

  • Shiv – LMB a Malice dmg −10 %, cartwheel už nespouští reliky.

  • Brall – LMB dmg −15 %.

  • Wukong – držený LMB má klesající impuls při spamu, yaw-slow při RMB, klony mají klesající dmg na stejný cíl s RMB.

  • Jin – držený LMB má klesající impuls při spamu.

Makro změny

  • Heart/Kobayashi Everbeacon timing z 6 s na 10 s.

  • Radius hledání finálního kruhu rozšířen o 20 % pro více variace biome.

Opravy chyb

  • Ultimate Diadem má interní CD 0,05 s proti multihitům.

  • Oprava neviditelnosti během warmupu.

  • Oprava bugu, kdy tapnutí Myth LMB blokovalo sesílání déle než mělo.


Hotfix tak rychle reaguje na zpětnou vazbu z prvních týdnů po vydání 1.0 — odměny jsou štědřejší, Forge dostupnější a hratelnost vyváženější.

👨‍💻 O autorovi

Veare
Administrátor
Hlavní správce webu SUPERVIVE.cz

📚 Poslední články autora

🔧